I also wrote...

http://adwazeye.blogspot.com please be free to drop by!

Wednesday, January 27, 2010

BANYAKKAN SUSU PART III

Mari-mari adik kakok ni kawe nok ceghito nih....(dalam loghat kelantan).Alhamdulillah!!!! aku dengan bangga dan kembang hidungnyer (hnshhhh!!! cuba kembangkan lobang widong) nak bagitau korang sume yang pil ASI + Habatussauda memang sangat-sangat bagus untuk banyakkan dan lancarkan susu badan ;) so kepada ibu-ibu sekalian, sila lah cuba yer....

Pil ASI tu aku beli kat Giant. RM12 hengget sekotak, dalam sekotak tu ada 300 biji. Cara makannyer, 5 biji sekali makan, 3 kali sehari. Rupe kotak tu ada dalam post aku sebelum nih.  Habatussauda Softgel lak aku beli kat Giant gak (korang leh cari kedai jamu ada jual). Sebotol ada 30 softgel, harga RM22 hengget. Kat situ ada jual dalam bentuk original Habatussauda atau nama susahnaksebutnyer Nigella Sativa. Nama kampung nyer Jintan Hitam. Dalam bentuk kapsul pun ader.. Tapi korg lalu ker nak makan bentuk asal dia? Dah herba, rasa pedas-pedas. Tak lalu aku nak makan aih... Nak makan bentuk softgel nih pun bercinta hah... Termenung dlu, br leh makan.

No comments:

Post a Comment