I also wrote...

http://adwazeye.blogspot.com please be free to drop by!

Sunday, May 16, 2010

ADWA DAH ADA GIGI WEH!!!

Entri ni tak macam selalu.


Selalunya bila aku nak buat satu entri pengumuman yang macam ni, aku kena tunggu aku dapat gambar sebagai bukti. Kali ni aku gagal nak dapatkan bukti bagi tajuk di atas.

Adwa tak nak bagi aku amik gamba gigi dia yang baru tumbuh dua batang kat belah bawah. Asal aku bukak mulut dia nak amik gamba gigi dia, dia terus jelirkan lidah dia Bweeeekkkkk.....Mama tak de keje lain ker nak amik gamba gigi nih???

Macam mana aku nak dapatkan gamba gigi tuh???? Gigi belah atas tu pun dah ada tanda-tanda nak keluar dah... Dua batang gak...Nampak cam besar jer. Erk!!!

No comments:

Post a Comment