I also wrote...

http://adwazeye.blogspot.com please be free to drop by!

Sunday, October 10, 2010

ADWA IS GOING TO BE ABANG, SOON!

OK,

Tadi aku dah call Az Zahrah untuk set appointment for my baby's first ultrasound. Risau juga, cos aku ada rasa sakit perut. Dan aku dulu lahirkan Adwa thru LSCS (Lower Segment Cesarian Section, a.k.a. C-Section). Takut-takut ectopic pregnancy jer. Mintak-mintak tak der lah.

Anyway, disebalik ke 'blur'an aku yang terima berita aku ni dah pregnant lagi minggu lepas, dalam hati excited juga. Tangan ni dah menggatal cari blog-blog dan website yang jual baju maternity online yang cantik dan murah. Disebabkan aku sekarang aktif berblogging, maka untuk pregnancy kali ini aku akan banyak share tips dengan kamu semua berkaitan pregnancy.

Jadi ibu-ibu muda a.k.a first mom di luar sana, for the first step aku sarankan kamu semua register dengan Baby Center untuk mengetahui tips-tips yang sangat berguna disamping dapat mengetahui perkembangan si kecil kamu itu. Baby Center akan hantar newsletter kat kamu setiap minggu, dengan perkembangan baby kamu siap dengan gamba nyer sekali.

Aku dah register masa ngandungkan Adwa dulu, dan sangat ler excited nya bila kite dapat tahu macam mana bayi dalam kandungan tu membesar dari sekecil-kecil saiz kacang pea sampai la saat dia nak melihat dunia...

No comments:

Post a Comment