I also wrote...

http://adwazeye.blogspot.com please be free to drop by!

Monday, October 4, 2010

I, HEREBY, OFFICIALLY ANNOUCED THAT...

Ingat lagi entri 'Adakah' aku sebelum ni?Entri kali ini akan menjawab entri itu...

***

Harini 4 Oktober 2010, sehari sebelum ulangtahun kelahiran pertama putera kesayangan kami, Adwa Affan.

Aku dah lewat datang bulan dah 2 hari nih.... Maka rasa panik dah tercetus... Bulan lepas datang 2hb, harini dah 4hb...

Maka aku pun dengan berdebar-debar test ler urine aku...

Tak sanggup nak tengok, maka lepas jer test aku letak test kit atas sinki, dan terus keluar bawak Adwa pergi Klinik untuk check up.

Balik dari klinik, sayang terus naik atas. Lepas tu dia turun balik. Dia tanya,

"Eh mana instruction pregnancy test kit tuh?"

"Nak buat apa?" aku tanya dia balik.

"Kalau positif ada berapa garisan??"

"Positif dua, negatif satu.. Nape?" Aku dah xsedap ati dah....

"Kenapa awak punya ada dua???"

Hah???????

Aku telan air liur.

"Awak pergi tengok ler...."

Masa aku naik atas, Tuhan jer la yang tahu aku punyer la berdebar.. macam nak pecah jantung aku weh..

Takkan cepat sangat kot aku pregnant lagi...

Aku tengok sendiri. Aku telan air liur. GULP!

POSITIVE!!

Aku tatau nak buat ape, aku terus baring atas katil, termenung....

Betul ke aku mengandung lagi nih....

Erm... Kamu rasa, ni positif ke negatif???

ADWA IS GOING TO BE ABANG, SOON!

No comments:

Post a Comment